1,45 mln widzów teleturnieju "Gilotyna" w TVP 2


Po czterech odcinkach w nowym paśmie teleturniej "Gilotyna" przyciąga do TVP 2 średnio 1,45 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen media Research.

Dziennikarze śledczy Paweł Reszka i Michał Majewski od kwietnia br. mają pisać dla "Rzeczpospolitej" (Presspublica). Popularna aktorka Małgorzata Potocka nie jest już dyrektorką oddziału terenowego Telewizji Polskiej w Łodzi. Informację o jej odwołaniu potwierdził ambasador TVP Stanisław Wojtera. czasopismo Tribune Co. nie otrzyma od sądu nadzorującego bieg upadłościowy zgody na program bonusów i premii dla kardy kierowniczej – podał serwis Editor & Publisher.



W regionach dotkniętych przez powódź największe sieci radiowe nie zastąpiły programów ogólnopolskich pasmami lokalnymi. Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał Radiu Zet (Eurozet) wykorzystywania na antenie, stronie internetowej radia i w działaniach promocyjnych określenia ”wielka kumulacja” jako nazwy konkursu. interdykt ma obowiązywać do zakończenia procesu, który Radiu Zet wytoczył RMF FM. W Warszawie powołano nasz oddział Press Clubu.

wczoraj nadajnik PiN zaczęło nadawać na częstotliwości 103,7 MHz w stolicy Dolnego Śląska.

Angelika Kuźniak została tegoroczną laureatką Nagrody im. Barbary Łopieńskiej, przyznawanej za perfekcyjny wywiad prasowy minionego roku. Kuźniak uhonorowano za wywiad z pisarką Hertą Mueller "Przećwiczyłam śmierć". co więcej o ponad połowę ma zostać zmniejszony budżet serwisu Dziennik.pl – dowiedział się nieoficjalnie ”Presserwis”.

Stabilne finansowanie, struktura zaufania i publicznego wsparcia, przyciągnięcie młodych widzów i słuchaczy - to szczegół funkcjonowania mediów publicznych - podkreślali uczestnicy sobotniej, międzynarodowej konferencji na zagadnienie przyszłości publicznych nadawców w Europie. Obejmując 49 proc. udziałów w spółce Infor Biznes, Axel Springer Kraj nad Wisłą wprowadził do niej nie przeciwnie "Dziennik" i komplet naczyń stołowych internetowy, ale wpłacił też 56,5 mln zł gotówką – ustaliła na podstawie Krajowego Rejestru Sądowego "Gazeta Wyborcza". Rządzący Telewizją Polską Piotr Farfał podpisał umowę z fundacją Tadeusza Rydzyka w sprawie wymiany archiwów - dowiedziała się skrycie "Gazeta Wyborcza". Z żadnym innym nadawcą TVP takiej umowy nie ma.



Dostęp do zasobów serwisu internetowego brytyjskiego dziennika "The Times” od wiosny przyszłego roku będzie odpłatny. Witold Gadowski, były prezes TVP Kraków, ma być nowym szefem Programu 1 Telewizji Polskiej – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis". Dziś spółka Infornext.pl (należąca do holdingu Infor PL) uruchomiła nowy portal wertykalny biznesowy Biznes.wieszjak.pl, skierowany do osób zainteresowanych finansami i biznesem.

zgadywanka na władze TVP


W dzisiejszej "Rzeczpospolitej" zostało opublikowane ogłoszenie o konkursie na prezesa i trzech członków zarządu Telewizji Polskiej.

znakomity sprinter został dziennikarzem


szybkobiegacz Marcin Urbaś, wielokrotny luminarz lokalny na dystansach 200 i 100 m, został etatowym dziennikarzem sportowym wielkopolskiej telewizji WTK.

Międzynarodowa konferencja Press Euro 2012


Miesięcznik "Press" organizuje - już po raz dalszy - międzynarodową konferencję Press Euro 2012. W ubiegłym roku narada odbyła się w Poznaniu. Tym społem miejscem konferencji będzie Gdańsk.

Cięcia etatów wśród pracowników Agencji Produkcji Telewizyjnej


Związki zawodowe w Telewizji Polskiej obawiają się, że większość dziennikarzy mających etaty w Agencji Produkcji Telewizyjnej znajdzie się na liście zwolnień grupowych.

Zarząd Radia Łódź odwołany


rada nadzorcza Radia Łódź SA odwołała wczoraj prezesa Dariusza Szewczyka natomiast członków zarządu Małgorzatę Markowską i Krzysztofa Michalskiego. Do zarządzania stacją klaster delegował jednego ze swoich członków – Marka Składowskiego, który został p.o. prezesem.

Agora rezygnuje z serwisów agregujących blogi


W czwartek Agora SA zamknie serwisy agregujące blogi: Blogfrog.pl, Blogsport.pl, Biznes.pl, Blogi.edziecko.pl.

"New York Times" będzie płatny w Internecie


dziennik "New York Times" od przyszłego roku będzie pobierał opłaty za dostęp do swojego serwisu internetowego.

Guardian świeża wiadomość & publikatory znów zwalnia


Brytyjskie wydawnictwo Guardian nius & massmedia zapowiedziało likwidację powyżej stu etatów.

Sieci radiowe nie zmieniły ramówek z powodu powodzi


W regionach dotkniętych dzięki powódź największe sieci radiowe nie zastąpiły programów ogólnopolskich pasmami lokalnymi.

Będzie ochrona w TVP Gdańsk


telewizornia Polska planuje kolejną kontrolę w gdańskim oddziale regionalnym – dowiedział się "Presserwis".

Presspublica wycofuje swoje udziały z PBI


Osiem podmiotów potwierdziło gotowość do dalszych rozmów w sprawie dołączenia do grona udziałowców Polskich Badań Internetu - podała dzień wczorajszy spółka w komunikacie. Swoje udziały musiała wycofać Presspublica.

Polsat pokaże pozostały dokument skończony za pomocą ”Fakt”


adiustacja ”Faktu” (Axel Springer Polska) zrealizowała dla Polsatu klisza dokumentalny pt. ”Cud w Sokółce”.

"Wieczór Wybrzeża" powraca w wersji internetowej


skład Wydawnicza Polskapresse uruchomiła lokalny serwis informacyjno-społecznościowy Wieczorwybrzeza.pl.

boss Rebel TV będzie menedżerem Dody


Jarosław Burdek, pryncypał programowy i muzyczny nowego kanału Rebel TV, został menedżerem piosenkarki Dody.

obłok pyłów nie zakłóca sygnałów radiowo-telewizyjnych


Zdaniem ekspertów chmura pyłów wulkanicznych, która unosi się nad Europą, nie wpłynie na jakość sygnałów radiowo-telewizyjnych odbieranych w Polsce.