Eurozet porządkuje strukturę


Eurozet łączy spółki, które są właścicielami poszczególnych koncesji radiowych koncernu.

Reklamodawcy nie rezygnują z niemieckiego piłkarza Michaela Ballacka, obok że nie wystąpi on na mundialu w RPA. Serial "Blondynka" w TVP 1 oglądało średnio 4,9 mln widzów. Zarząd Polskiego Radia odwołał wczoraj ze stanowiska dyrektor Agencji Reklamy Teresę Ziółkowską.



Dorota Nieznalska została uniewinniona od zarzutu, że jej armatura pt. "Pasja" obraziła uczucia religijne. aczkolwiek w uzasadnieniu wyroku sąd stwierdził, że TVN, pokazując materiał o wystawie Nieznalskiej, dopuścił się manipulacji. Dzisiaj do części nakładu "Faktu" (Axel Springer Polska) dołączony zostanie dziewiczy z 30 tomów serii książek norweskiej pisarki Trine Angelsen "Córka morza". Angelika Kuźniak została tegoroczną laureatką Nagrody im. Barbary Łopieńskiej, przyznawanej za najlepszy konferencja prasowy minionego roku. Kuźniak uhonorowano za wywiad z pisarką Hertą Mueller "Przećwiczyłam śmierć".

Na wokandę wraca przypadek wytoczona Antoniemu Macierewiczowi za pomocą ITI za jego słowa o związkach tej spółki z wojskowymi służbami specjalnymi PRL i finansowaniu jej z FOZZ - orzekł Sąd Najwyższy.

TVN24 nieodmiennie jest w najwyższym stopniu opiniotwórczą stacją telewizyjną. Portal Onet.pl jest internetowym liderem w tej dziedzinie, wyprzedzając tvn24.pl - takie wyniki przynosi egzamin Instytutu Monitorowania Mediów, przeprowadzone w marcu 2010 roku. Sarah Palin, była kandydatka na wiceprezydenta USA, a w tej chwili jedna z gwiazd telewizji Fox News, zleciła budowę czterometrowego płotu wokół swojej rezydencji na Alasce, by odgrodzić się od piszącego o niej dziennikarza.

W białoruskich gazetach ukazały się reklamy kanału Belsat TV. Niektóre drukują już program kanału. Niedzielny pochówek pary prezydenckiej, Lecha i Marii Kaczyńskich, oglądało w telewizji nieledwie 9 mln osób. W zeszły weekend, gdy większość stacji informowała o katastrofie prezydenckiego samolotu, spędziliśmy poprzednio telewizorami godzinę dłużej niż w ostatni weekend marca.



Posłanka PO Lidia Staroń poinformowała, że wygrała tok z "Rzeczpospolitą". We wrześniu 2008 r. dziennik napisał, że posłanka wzbogaciła się dzięki noweli prawa spółdzielczego, nad którą pracowała. Roman Rogowiecki stracił funkcja zastępcy dyrektora Programu 1 Telewizji Polskiej, ale zostaje w TVP. Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski nie będą już wspólnie pracować. Od jesieni Morozowski poprowadzi swój program w TVN 24, a Sekielski zajmie się kręceniem filmów dokumentalnych.

TVP jest podsłuchiwana? Tajemnicze "mięso"


Krystyna Mokrosińska zwróciła się do prezesa TVP o wyjaśnienie, czy w nowej siedzibie telewizji załoga są podsłuchiwani.

stalowy szlak w Rosji z własnym kanałem satelitarnym


We wrześniu br. wystartuje całodobowy kanał telewizyjny rosyjskich kolei RŻD.

"Wiadomości" TVP 1 bez Jarosława Kulczyckiego


TV Polska nie przedłużyła kontraktu z Jarosławem Kulczyckim, jednym z prowadzących ”Wiadomości” TVP 1 – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

Znane tytuły motoryzacyjne na sprzedaż


Na 240,5 tys. zł wycenił syndyk prawa do trzech tytułów motoryzacyjnych wydawanych za pomocą upadłą spółką grupa C2 z Lublina.

Nie będzie konsekwencji wobec dziennikarza "Rzeczpospolitej"


żurnalista "Rzeczpospolitej" Piotr Kubiak, współautor tekstu o tzw. aferze sopockiej, był dobrym znajomym biznesmena, który oskarżył prezydenta Sopotu Jacka Karnowskiego o korupcję. pryncypał "Rz" Paweł Lisicki nie widzi problemu.

Miliony egzemplarzy wydań specjalnych dzienników


W sobotę i niedzielę na ulicach w zastępstwie w całej Polsce rozdano powyżej 1,5 mln egz. wydań specjalnych dzienników ogólnopolskich. Ukazały się też wydania specjalne tytułów regionalnych.

Bankrutuje bajerancki amerykański miesięcznik


Zadłużone amerykańskie publikacja Reader’s Digest złożyło wniosek o sądową ochronę nim wierzycielami.

Wakacje bez "Misji specjalnej" w TVP 1


W czasie wakacji program 1 Telewizji Polskiej najprawdopodobniej zawiesi nadawanie magazynu śledczego Anity Gargas "Misja specjalna".

odczytanie nazwisk ws. zapaści mediów publicznych


Krystyna Mokrosińska, naczelny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i przewodnicząca Konferencji Mediów Polskich, zaapelowała do premiera Donalda Tuska o wprowadzenie pełnego zarządu w Polskiej Agencji Prasowej tudzież rękojmia środków na aktywność Telewizji Polskiej i publicznych rozgłośni radiowych.

Programy TV ukażą się w głównych grzbietach gazet


By móc podawać aktualne ramówki stacji telewizyjnych na sobotę i niedzielę, Media Regionalne i Grupa Wydawnicza Polskapresse nie będą w tym tygodniu drukować dodatków telewizyjnych. Programy na przyszły tydzień ukażą się w głównych grzbietach gazet.

"Celownik" TVP1 wraca do Anity Gargas


magazyn reporterski Programu 1 Telewizji Polskiej pt. "Celownik" w styczniu przyszłego roku zostanie przeniesiony z redakcji form dokumentalnych do redakcji publicystyki.

Wpływy z Balu Dziennikarzy wyższe, niż szacowano


Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy podliczyła wpływy z sobotniej imprezy. Okazały się dużo wyższe, niż wstępnie szacowano.

dodatkowy opór przeciwko zmianom w "Trójce"


Uczestnicy konkursu Programu III Polskiego Radia "Wielki wyścig" zamierzają dziś zaprotestować przeciw zmianie szefa anteny.

nasz terminarz z fotografiami prasowymi zdobył złoto


Wyłoniono zwycięzców VI Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy i Kart Świąteczno-Noworocznych Vidical 2010. Grand Prix zdobył kalendarz wieloplanszowy pt. ”Żywot malarza” ziszczony na ukaz PWS Konstanta SA. Złotym medalem wyróżniono terminarz ”Grand Press Photo 2009”.

jedenasta muza publiczna zmienia strukturę organizacyjną


1 marca br. w Telewizji Polskiej insurekcja Ośrodek Programów Regionalnych, któremu ma podlegać pręga wspólne TVP Info. Nazwy zmieni też parę jednostek organizacyjnych spółki.