Nowości w weekendowej ramówce Radia Złote Przeboje


W weekendowej ramówce Radia Złote Przeboje pojawiły się nowe programy.

Polska przedstawicielstwo Prasowa odmówiła opublikowania w swoim serwisie komunikatu rady programowej. Z powodu odrzucenia dzięki sejm i izba wyższa parlamentu sprawozdania z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w 2009 roku niechybnie dziś zakończy się jej kadencja. Reklamodawcy nie rezygnują z niemieckiego piłkarza Michaela Ballacka, wzdłuż że nie wystąpi on na mundialu w RPA.



Reporterzy, wydawcy i prowadzący programy w TVP Info skierowali do zarządu i rady nadzorczej telewizji publicznej list w obronie Jacka Snopkiewicza, który dzień wczorajszy przestał być szefem tego kanału informacyjnego. Kanał Viva Polska rezygnuje z zabaw interaktywnych dla swoich widzów. Jedenastą serią programu "Big Brother", emitowanego od 2000 roku, Kanał 4 brytyjskiej telewizji, który nadawał go na zasadach wyłączności, zakończy na początku 2010 roku tę serię, równie popularną, co krytykowaną za ściąganie w dół poziomu rozrywki telewizyjnej.

załoga i współpracownicy Telewizji Polskiej muszą udowodnić swoim szefom, że regularnie płacą subskrypcja radiowo-telewizyjny. Także zatrudnieni w Polskim Radiu mogą się spodziewać apelu o płacenie abonamentu.

Agata Jońska została sekretarzem programu sieci Złote Przeboje (Agora SA). To nowe pozycja w firmie. personel włoskiej grupy telewizyjnej Mediaset (m.in. Canale 5, Italia 1) strajkowali w piątek w proteście przeciwnie zwolnieniom.

MTV Networks Polska podtrzymuje plany poszerzenia album o dodatkowy kanał i zapowiada odświeżenie ramówki VH1. "Gazeta Wyborcza": Pełniący obowiązki prezydenta Bronisław Komorowski poprosił TVP 1 o spotkanie na żywo 3 maja. Publiczna telewizja odmówiła. Sąd Najwyższy oddalił kasację Polsatu w sprawie 500 tys. zł kary za wypowiedź Kazimiery Szczuki w programie "Kuba Wojewódzki".



Polsat ma zapłacić 500 tys. zł za wyemitowanie programu, w którym Kazimiera Szczuka nazwała autorkę audycji Radia Maryja Magdalenę Buczek "starą dziewczynką" i parodiowała jej sposób modlitwy - orzekł Sąd Najwyższy, oddalając kasację TV Polsat w tej sprawie. TV Polsat nie komentuje wyroku. dzień jutrzejszy odbędzie się oficjalna premiera polskiej gry online, która dostępna będzie wyłącznie za pomocą komunikator Gadu-Gadu. Między 300, a 500 - tyle osób miałoby zostać zwolnionych z Polskiego Radia - w środę zarząd spółki zatwierdził harmonogram wprowadzania restrukturyzacji. Jak podkreślił reprezentant radia Radosław Kazimierski spółka przygotowuje się w ten sposób na trudne czasy.

Będzie spór związków z wydawcą "Rzeczpospolitej"?


Zarządowi Presspubliki nie udało się osiągnąć porozumienia ze związkami zawodowymi w sprawie obniżek płac. zamiast powrotu do pensji sprzed roku, zarząd zamierza wprowadzić roczne premie uzależnione od wyników spółki.

Jethon nie wróci na funkcja dyrektora Trójki


Zarząd Polskiego Radia nie widzi możliwości, aby Magda Jethon wróciła na stanowisko dyrektora Programu III Polskiego Radia. Dostanie propozycję innej pracy w publicznym radiu.

Były mąż skandalistki znalazł robota w telewizji


Były bramkarz Radosław Majdan ma poprowadzić w porannym paśmie TVP 2 "Pytanie na śniadanie" kącik pod roboczym tytułem "Majdan radzi".

Ojciec Tadeusz Rydzyk uruchomił nowe radio


Konsorcjum medialne ojca Tadeusza Rydzyka rozrasta się. Jak dowiedział się portal tvp.info, do Radia Maryja, Telewizji Trwam i gazety "Nasz Dziennik" dołączyło internetowe nadajnik SIM.

duch skarży zwolnienia grupowe w TVP do prokuratury i PIP


Związek Zawodowy Pracowników Twórczych TVP duch złożył awizo o podejrzeniu przestępstwa do prokuratury i skargę do Państwowej Inspekcji Pracy w sprawie przeprowadzanych za pośrednictwem Telewizję Polską zwolnień grupowych.

Palin odgradza się od sąsiada dziennikarza


Sarah Palin, była kandydatka na wiceprezydenta USA, a obecnie jedna z gwiazd telewizji Fox News, zleciła budowę czterometrowego płotu wokół swojej rezydencji na Alasce, by odgrodzić się od piszącego o niej dziennikarza.

Reuters wprowadzi opłaty za treści online?


Koncern Thomson-Reuters rozważa wprowadzenie opłat za dostęp do części treści publikowanych na łamach internetowego serwisu informacyjnego Reuters.

T. Sianecki odchodzi z "Faktów"


Tomasz Sianecki odchodzi z "Faktów" TVN. - Chcemy jednak, aby pozostał w firmie - zapewnia rzecznik stacji, Karol Smoląg.

TVP nie rozmawia z Komorowskim


"Gazeta Wyborcza": Pełniący obowiązki prezydenta Bronisław Komorowski poprosił TVP 1 o konferencja na żywo 3 maja. Publiczna telewizornia odmówiła.

lista zwolnień w TVP - spór o spóźniony e-mail


Dziś działające w Telewizji Polskiej związki zawodowe muszą przekazać pracodawcy swoje stanowiska w sprawie list osób wytypowanych do zwolnienia.

900 dziennikarzy przyjechało na Eurobasket 2009


mistrzostwa Europy w koszykówce mężczyzn - Eurobasket 2009, które dzień wczorajszy rozpoczęły się w Polsce, relacjonuje 900 dziennikarzy i komentatorów z całego świata.

Polak zwycięzcą Grand Press Photo 2010


Tomasz Tomaszewski z ”National Geographic Polska” jest autorem Zdjęcia Roku w Ogólnopolskim Konkursie Fotografii Prasowej – Grand Press Photo 2010.

TVP2 zmienia oprawę


Program 2 Telewizji Polskiej wprowadza dziś nową oprawę.

stary Rebel TV będzie menedżerem Dody


Jarosław Burdek, prezes programowy i muzyczny nowego kanału Rebel TV, został menedżerem piosenkarki Dody.

"Wieczór Wybrzeża" powraca w wersji internetowej


skład Wydawnicza Polskapresse uruchomiła lokalny serwis informacyjno-społecznościowy Wieczorwybrzeza.pl.